Friday, September 4, 2009

HafizdeO is BACK!!!!......





Assalamualaikum wbt d ucap kn kpd sumua mmbe2 aku yg berada d luar sn (ayat skema)...haha

Apa kabar korng sume?hrp sumua sihat2 belaka...

erm aku sbnr nya xtau nk ckp apa tp yg pasti aku rindu smua mmbe2 lame...hahaha

tok pengetahuan korng,aku skang berada d kL..aku still blaja lg dan skang berada d kolej baitulmal,KL dlm bidang perakaunan.(tok siapa yg xtau).klu ada rezeki aku akan grade thn dpn...insyaallah..

doa2 kan lah aku akan berjaya dlm bidang ni...amin :)

3 comments:

  1. ; hafiz;

    weirdo

    hEE

    cam bukn hafiz dlu;

    songkok ko~p mna?

    heran

    o_O

    ~very much curious

    -pja-

    ReplyDelete
  2. hahaha..

    psl tu n0 komen...

    ReplyDelete
  3. ;

    yi?

    ai?

    apakah?

    no komen~

    oya!

    ko sma ammar sja yg did not finish ka sna?

    yg len2?

    p mna suda?

    ~

    cuti sem tuhari;

    ada slisih sma azmi d pulau;

    jas pass by lyk dat;

    trasa aku not noticable~

    =[

    -pja-

    ReplyDelete